امروز جمعه, 03 آذر 1396 - Fri 11 24 2017

منو

حوزه مالي و اداري

1- آخرين نمودار سازماني مصوب ابلاغي از سوي سازمان شهرداريها و دهياريها

نمودار آماده شده است.

2- اسامي مسئولين شهرداري به همراه سمت  شماره و محل استقرار

شهردار : مهدي هنرور

معاونت : امين اله مقصود

سازمان حمل ونقل و آمار واطلاعات  : حسين عارفي

مسئول واحد ها : امور اداري ( جلال هنرور ) - امور مالي (محمود اسدي ) - عمران (علي گنجي ) - كارپردازي ( علي ثابت زاده ) – خدمات شهر (مهدي يوسفي ) - تاسيسات (رضا حسن نژاد) - ماشين آلات ( سيد صادق اميني ) - فضاي سبز ( زهرا طاهريان مقدم ) - شهرسازي (حسن عاشوري ) - نوسازي ( قاسم شفيعي ) - درآمد ( اميد مختاري ) - حقوقي ( لیلا نخعي) - نقشه برداري( ياسر يوسفي ) - امور فرهنگي (علي افتخاري مقدم) - روابط عمومي  (  عاطفه مهرزاد) - دبيرخانه ( افسانه منظمي ) - گشت ساختماني(مهدی غلامی) - رفع سد معبر( رضا يوسف پور) –آتشنشاني : ( اکبر ابراهیم نژاد)

3-آدرس ساختمانهاي وابسته به شهرداري آدرس شماره تلفن شهرداريهاي مناطق، سازمانها وشركتهاي وابسته و...

ساختمان شوراي اسلامي شهر واقع در خيابان قائم 

پاساژ شهروند واقع دربلوار عدالت

كارگاه موزاييك واقع در ورودي شرقي

پاركينگ موتوري واقع در بلوار قدس

جايگاه CNG  واقع در بلوار قدس 

گلخانه شهرداري واقع در بلوار قدس

كارگاه بلوكه سازي واقع در بلوار ولايت

كارخانه آسفالت واقع در كيلومتر 15 بردسكن – انابد

كشتارگاه واقع در بلوار شهدا ( ورودي غربي )

ميدان دام واقع در بلوار شهدا

پايانه مسافربري واقع در میدان نماز

پنجشنبه بازار واقع درانتهای غربی خيابان شهيد يوسفي

 

 

 

 

4- اعلام شرح وظايف حوزه هاي مختلف عملكردي

حوزه شهردار :

1-      برنامه ريزي واحدهاي حوزه شهردار جهت ايجاد و برقراري نظم و ترتيب و هماهنگي انسجام بين واحدها

2-      انجام امور مربوط به حراست اموال ، ماشين آلات ، تاسيسات شهرداريها طبق دستور العملهاي ابلاغي

3-      رسيدگي و تحقيق درباره پرونده تخلفاتي كه ضمن اجراي  فعاليتهاي فني ، شهري، اداري ، مالي و نظايرآن از طرف كاركنان شهرداري و يا اشخاص ديگر صورت مي گيرد و تعيين و تشخيص نوع تخلف وحدود مسئوليت آن و تهيه گزارش ضمن اظهار نظر صريح براي اتخاذ تصميم از طرف مقامات ذيصلاح

4-      انجام مطالعات و بررسي هاي لازم در زمينه هاي مختلف اجتماعي ، فرهنگي و هنري در جهت ارائه طرحها و برنامه هاي مورد نياز براي توسعه فرهنگي

5-      انجام سايروظايف محوله

حقوقی و املاک:

1-      اقدام به ثبت اراضي و املاك متعلق به شهرداري در دفاتر رسمي ثبت اسنادو املاك و تثبيت مالكيت شهرداري بر كليه املاك و مستحدثات متعلق  به شهرداري برابر مقررات و تنظيم دفاتر  خاص املاك

2-      پيگيري و تنظيم لوايح دفاعي و ارايه آن به دعاوي و مراجع قانوني ذيربط  و دفاع از حقوق حقه شهرداري وسازمانهاي وابسته

3-      ارائه مشاور ه حقوقي به شهردار و ساير واحدهاي شهرداري

4-       اقامه دعوي حقوقي و كيفري در ارتباط با دعاوي شهرداري

5-      دفاع از حقوق شهرداري و پرسنل شهرداري در خصوص دعاوي مطروحه به طرفيت شهرداري

6-      تنظيم تعهد نامه ، صلحنامه و ساير قراردادها

7-       شركت در جلسات رسيدگي دادرسي در ديوان عدالت اداري و محاكم عمومي

8-       عضويت در گروه املاك و توافق منطقه

9-       تهيه لوايح حقوقي

10-   پاسخ به استعلامات حقوقي مراجع قضايي و غيره پيگيري پروژه هاي شهرداري در مراجع قضايي و حقوقي و انتظامي و اداري به عنوان نماينده حقوقي

11-   پاسخ به دادخواستهاي ديوان عدالت اداري و تنظيم لايحه جهت ارسال به ديوان

12-   شركت در جلسات رسيدگي به پرونده هاي حقوقي شهرداري در مراجع قضايي

13-   مراجعه به دادگستري جهت صدور اجرائيه و برگ جلب و مكاتبه با ادارات ، دادگستري و ... در ارتباط با امور محوله

14-   تاييد تعهد نامه جهت ارائه به واحد شهرسازي ، تاييد وكالتنامه و اسناد رهني جهت ارائه به واحد درآمد

15-  مراجعه به شعب دادگستري ، شوراي حل اختلاف ، دادسرا ، كلانتري و ... در ارتباط با امور محوله

16-   تهيه و تنظيم لوايح دفاعيه در ارتباط با دعاوي حقوقي و كيفري شهروندان از شهرداري

17-  پاسخ به استعلامات واحدهاي داخلي شهرداري در ارتباط با مسائل حقوقي

18-  جواب گويي به ارباب رجوع و پيگيري امور مربوطه

19-  انجام كارهاي ارجاعي از طرف شهردار

20-  رسيدگي به پرونده هاي املاك منطقه

21-  بررسي املاك واقع در طرح و تعيين الويت و ارجاع به شهر سازي و نقشه برداري اخذ صورت مجلس تفكيكي بررسي زمين هاي شهرداري

22-  پيگيري پرونده هاي ارجاعي به نقشه برداري و املاك و حقوقي

23-  توافق با مالك در خصوص پرداخت بها يا معوض

24-  تنظيم توافقنامه جهت املاك تملكي واقع در طرحهاي دولتي و شهرداريها

25-  تنظيم لايحه و ارسال به شوراي اسلامي شهر جهت اخذ مجوز

26-  انجام مراحل قانوني جهت فروش انهار و شوارع متروكه و اراضي باقيمانده جهت ادغام به پلاك مجاور

27-  انجام توافقات املاك واقع در طرح واگذاري زمين معوض و يا وجه نقد و غيره

28-  اخذ اسناد براي املاك شهرداري در اداره ثبت اسناد و املاك

29-  اخذ صورت مجلس تفكيكي براي زمينهاي شهرداري كه بايستي تفكيك گردد

30-  پيگيري پرونده هاي ارجاعي به ثبت ، دارايي ، دفتر خانه ، سازمان مسكن و ...

31-  پيگيري پرونده هاي ارجاعي به نقشه برداري و املاك

32-  شناسايي املاك واقع در طرح و تعيين الويت و ارجاع به شهر سازي و نقشه برداري

33-   پيگيري تغيير كاربري اراضي متعلق به شهرداري از طريق واحد شهرسازي

34-   پيگيري و تفكيك زمين اشخاص و شهرداري

35-  رسيدگي به املاك اشخاصي كه داراي عقب نشيني ميباشد به هنگام صدور پروانه

36-  تشكيل پرونده جهت املاك واقع در طرحهاي عمران

دبيرخانه :

1-      ثبت لوايح وكليه نامه وارده و تنظيم و ارائه آنها جهت طرح درجلسات عمومي شوراي شهر و كميسيونهاي فرعي زير مجموعه آن

2-      توزيع مصوبات وصدور و ارسال پاسخ نامه ها به شهرداري و ساير ادارات و سازمانهاي مربوطه

3-      تعيين وتنظيم وقت ملاقات با رياست وساير اعضاء شوراي  اسلامی شهر در دفتر خاص

4-      حفظ و نگهداري اسناد واوراق وصورتجلسات و مصوبات شوراي  اسلامی شهر

5-      انجام دعوت از مقامات و مسئولين مختلف جهت شركت در جلسات شوراي اسلامی  شهر در اجراي مصوبات و دستورالعملهاي شوراي مذكور

6-      پيگيري امور بودجه و هزينه هاي  مربوط به اداره و گردش كار شوراي  اسلامی شهر

آتش نشاني و خدمات ايمني

1-      شركت در عمليات امداد و نجات سوانح و اطفاء حريق  باتوجه به تقسيم كار از طرف مافوق

2-      شركت در آموزش ضمن خدمت به منظور بالا بردن اطلاعات فني ، حرفه اي ، اداري و عقيدتي

3-      استفاده از وسايل و تجهيزات استحفاظي و ايمني فردي در محل حادثه و حريق

4-      استفاده از لباس فرم و نصب پلاك سينه ودرجات و علائم منطبق با سمت، توام با نظافت كامل

5-      شركت در ورزش عمومي و دسته جمعي به منظور حفظ قوت بدني و تندرستي لازم براي انجام وظايف

6-      آشنايي كامل با موتورپمپها ، كف سازها  يا پودر پاشها ، مانيتورها و ساير تجهيزات و ابزار

7-      حسن استفاده از تجهيزات و ابزار قطعات و وسايل و ماشين آلات و مراقبت در نگهداري از آن

8-      انجام ساير وظايف محوله طبق دستور مافوق

خدمات شهري

1-      رسيدگي و مراقبت در امر نظارت معابر و جمع آوري لجن ، زباله، نخاله و لايروبي و نگهداري و پاكسازي آنها و مسيلهاي واقع در محدوده منطقه . اجراي برنامه هاي زيبا سازي در چارچوب طرحهاي مصوب

2-      جلوگيري از اماكن مزاحم و برخلاف بهداشت برابر مصوبات كمسيون تشخيص مزاحمت

3-      حفظ و نگهداري فضاي سبز موجود در منطقه شامل ميادين ، رفوژها ، پاركهاي محلي و اشجار با معابر

4-      شركت در عمليات امداد و نجات سوانح واطفاء حريق باتوجه به تقسيم كار از طرف مافوق

5-      استفاده از وسايل و تجهيزات استحفاظي و ايمني فردي در محل حادثه و حريق

6-      مديريت و نظارت بر حمل و نقل عمومي درون شهري براساس دستورالعملهاي صادره

7-      پيش بيني هاي لازم به منظور تامين نيازمنديهاي آتي شهر از لحاظ تعداد ميني بوس و تاكسي با استفاده از كليه امكانات

8-      انجام ساير وظايف محوله طبق دستور مافوق وساير وظايف مربوط به شغل

امور عمراني

1-      نظارت كلي و ايجاد هماهنگي در امور مربوط به طرحهاي عمراني اعم از برنامه هاي جاري شهرداري با طرحهاي عمراني خاص و زير بنايي

2-      مراقبت در تشكيل كمسيونهاي فني و ايمني و ساير كميسيونهاي خاص حوزه تحت نظارت وپيگيري مصوبات و تصميمات متخذه در كمسيونهاي مذكور

3-      نظارت برنگهداري و نوسازي مستحدثات و همچنين انجام تعميرات ساختمانها و مستحدثات و تاسيسات متعلق  به شهرداري

4-      انجام ساير وظايف طبق دستور مافوق  و ساير وظايف مربوط به شغل

امور اداري و مالي

1-      بررسي مكاتبات و مراقبت در حسن انجام امور اداري و تهيه گزارشات لازم پيرامون مسايل مختلف شهرداري جهت مقامات مافوق

2-       نظارت در تامين احتياجات شهرداري از لحاظ وسايل و لوازم اداري و برآورد هزينه آنها با همكاري واحدها و در نظر گرفتن اعتبارات مصوب

3-      بررسي امكانات رفاهي ، ورزشي ، بيمه و بازنشستگي كاركنان

4-      نظارت در تامين ارتباط اداري شهرداري با موسسات و اشخاص اعم از حقوقي و حقيقي از لحاظ مكاتبات و مراجعات

5-      تهيه گزارشهاي مالي و تفريغ بودجه و ترازنامه سالانه شهرداري

6-      بررسي عملكرد مالي  كليه واحدهاي تابعه شهرداري و مراقبت در حسن گردش امور مالي و حسابداري آنها

7-      انجام تعهدات مالي در حدود اعتبارات مصوب طبق مقررات وآيين نامه شهرداريها

8-      نظارت در حفظ و نگهداري كليه اموال و داراييهای شهرداري و واحدهاي تابعه و نظارت بر نحوه عملكرد آنها

9-      همكاري درتهيه و تنظيم بودجه ، متمم و اصلاح بودجه ، تفريغ بودجه به آيين نامه مالي شهرداري ها و دستورالعملهاي صادره و ارائه آن به مراجع ذيربط

10-  انجام ساير وظايف محوله طبق دستور مافوق و ساير وظايف مربوط به شغل

5- دستور العمل تقسيط براساس اصلاحيه ماده 321 آيين نامه مالي شهرداريها

‍‍ فايل اسكن شده آماده است

6- مناقصات، مزايده ها، موضوع مناقصه، مبلغ قرارداد تاريخ برگزاري شرايط شركت

  • مزايده ساخت پنجشنبه بازار 8/6/95
  • مزايده اجاره باسكول هاي ميدان دام مورخه 2/4/95
  • مزايده اجاره گاش های ميدان دام مورخه 2/4/95
  • مزايده اجاره مغازه هاي بلوار ولي عصر (عج) مورخه 6/4/95
  • مزايده اجاره مغازه هاي خيابان طالقاني مورخه 21/4/95
  • مزايده اجاره مغاره هاي بلوار قدس مورخه 5/2/95
  • مزايده فروش آهن آلات مستعمل مورخه 8/10/95
  • مزايده اجاره جايگاه CNG مورخه 1/2/95

7- فهرست پروژه هاي سرمايه گذاري و مشاركت نام پروژه و آدرس

احداث پنجشنبه بازار جديد واقع در انتهاي ضلع غربي خيابان شهيد يوسفي

8- صورت جامعي از درآمدها وهزينه ها براساس ماده 71 قانون شهرداريها  

 سال 95 (تا15اسفند)

کل اعتبار در بودجه:  000/100/513/7 تومان

كل وصولی :  000/300/237/5  تومان

هزينه ها:  000/000/200/5 تومان

درصد وصولی:  70درصد

آقای اسدی فرمودند بدلیل عدم ثبت اسناد  پاسخ خواسته شده و بروز فعلا میسر نمی باشد تا مادامیکه ثبت سیستم گردد(ظرف سه روز آینده).

سال 94

کل اعتبار پیش بینی در بودجه:  000/300/623/6 تومان

كل وصولی :  000/600/089/6  تومان

هزينه ها:  000/700/822/6 تومان

درصد وصولی:  92درصد

9- دفترچه عوارض محلي و بهای خدمات مصوب بر اساس بند 16 ماده 71 قانون شهرداريها و تبصره يك ماده 50 قانون ماليات بر ارزش افزوده

 ‍‍ فايل اسكن شده آماده است

10- ايجاد درگاه در خواست هاي مردمي 137 و نظارت همگاني 1888

فعلا فعال نيست

11- مجموعه قوانين مقررات شهرداري مورد عمل در شهرداري

آماده شد

12- شيوه نامه سرمايه گذاري و مشاركت ابلاغي از سوي سازمان شهرداريها و دهياريها

‍‍ فايل اسكن شده آماده است

13- فرصتهاي سرمايه گذاري ومشاركت در هر سال

در حوزه هاي خدمات شهري – فضاي سبز – عمراني واقتصادي پذيراي شهروندان عزيز و سرمايه گذاران بزرگوار هستيم و با تلفن 55422160-051 در خدمت هستيم

حوزه حمل ونقل

14- نرخ مصوب كرايه حمل ونقل مسافر و بار در هر سال

جدول نرخ تصويب شده سال 94 و95 در سايت درج ميگردد.

15-نقشه هاي خطوط حمل ونقل عمومي درون و برون شهري

 نقشه از ايستگاه ها آماده شده و در سايت درج مي گردد. 

16- نقشه هاي خطوط حمل ونقل عمومي درون وبرون شهري به همراه نقشه بار ومسافر

تمامي تاكسي ها چرخشي و ميني بوسها طبق نقشه تاييد شده سازمان حمل ونقل اقدام مي نمايند ونقشه در سايت درج مي گردد.

17- مبلغ دريافتي يارانه بليط در هر سال

مبلغ دريافتي يارانه از طرف اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور به حمل و نقل همگانی شهر:  700 هزار تومان كه به دليل نبودن در بردسكن در بخشهاي ديگري هزينه شده

 

 

 

18- آدرس پاركينگهاي عمومي شهر به همراه نقشه

خیابان امام خمینی(ره)- امام خمینی 1  و عدالت 2(پارکینگ حافظ)

پارك حاشيه اي واقع در خيابان های عدالت شهدا-  امام خميني (ره) وقسمتي از خیابان قائم

طراحی سایت : وبکــاری